Bloggis

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av emeliesbloog - 24 augusti 2010 20:31

Nu så har jag äntligen beställt en ny bok! Den kommer om 2 till 3 dagar och är helt fraktfri   Boken är såklart fortsättningen av Nattens Begär vilket är Nattens Lekar!


  


Kostade endast 74kr fast tråkigt nog så fanns den bara i storpocket...


Beställ den här http://www.adlibris.com/se/


Kram

Emelie

Av emeliesbloog - 24 augusti 2010 18:38

Här kommer mina nästa inköp (I alla fall en del av den) och en inspirationskälla till dig som behöver en   


Allt är från H&M. Men jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska ga en beige/brun eller svart poncho, fast jag tror att det blir en brun.


Poncho 199kr

Halsduk Mörk Petrol 99kr


      


Kram

Emelie

Av emeliesbloog - 24 augusti 2010 18:34

Hej bloggen, 


Idag så är man inte trött!   Men... Istället så har man ont i huvudet och har typ vätskebrist... Tål bara inte att dricka ur de äckliga glasen i skolan... Det är alltid matrester på dem.  I alla fall så har dagen vart helt okej och nu så ska jag snart dammsuga halva lägenheten... Det ska bli jättekul!   Haha, imorgon så åker jag på stan med bästa och ska köpa lite grejs inför partyt! Föresten glömde att berätta att jag ska på partyt på fredag och sen så ska jag och Linnea vara helt ensamma i hennes mammas lägenhet! Alltså helt FF, men inte blir det nått party heller. Det får vänta!


Kram

Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,
Jag heter Emelie och är en glad tjej som älskar mode, smink och allt som har med style att göra, därvid mitt drömyrke som Stylist! :D
På den här bloggen så kan ni läsa om mitt liv och mina stylistframgångar... som ni får ta del utav :)

KRAM

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra? (Får rösta flera gånger på, men i sådana fall på olika saker)
 Okej
 Bra
 Jättebra
 Tråkig
 Dålig
 Mer bilder!
 Mer videoklipp!
 Mer fakta!
 Mer Robert Pattinson!
 Mer Taylor Lautner!
 Mer Kristen Stewart!
 Mindre Twilight!
 Mer om Breaking Dawn!
 Mer om kändisarna!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards