Bloggis

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av emeliesbloog - 19 augusti 2010 20:56


Är just nu på semester, igen... och kräftfiskar!


  


Skriver när jag kommer hem!


Kram

Emelie

Av emeliesbloog - 19 augusti 2010 19:26

Nu så har man vart och köpt godis inför morgondagen, jag och linnea måste ju ha något att snaska på  Här kommer lite bilder, inte för att jag vet varför någon skulle vilja se bilder på godis...


       Yummie!    


I övrigt så köpte jag en klocka men hittade ingen bild på den så här kommer en likadan fast från ett annat märke:


   Den kostade från början 349kr på Guldfynd, men nu så kostade den bara 98 kr!


Kram

Emelie

Av emeliesbloog - 19 augusti 2010 15:31

Hej bloggen!


Nu så är jag hemma igen efter en skön Gotlandssemester... har tyvär inte tid att skrivit något om den eftersom att jag måste packa inför Kräftfisket nu istället. Imorgon så åker jag, bästis och min familj och fiskar kräftor... Det ska bli jättekul och Linnea och jag får en egen liten stuga... Snart så åker jag och mamma och handlar och jag ska köpa godis elr liknande till Linnea och mig.


Måste bara se till att hon svarar i telefonen, måste fråga om packning och GODIS!   


Här är en snabbb genomgång utav det jag gjorde på Gotland:


* Lummelundagrottan

* Rauken Jungfrun m.m

* Gamla Visby/Shoppa

* Leta fossiler på stränder...


Kram

Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,
Jag heter Emelie och är en glad tjej som älskar mode, smink och allt som har med style att göra, därvid mitt drömyrke som Stylist! :D
På den här bloggen så kan ni läsa om mitt liv och mina stylistframgångar... som ni får ta del utav :)

KRAM

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra? (Får rösta flera gånger på, men i sådana fall på olika saker)
 Okej
 Bra
 Jättebra
 Tråkig
 Dålig
 Mer bilder!
 Mer videoklipp!
 Mer fakta!
 Mer Robert Pattinson!
 Mer Taylor Lautner!
 Mer Kristen Stewart!
 Mindre Twilight!
 Mer om Breaking Dawn!
 Mer om kändisarna!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards